piątek, 5 października 2012

jestem dumna z tego,że jestem matką:*

Witam serdecznie. Każdy z was pewnie ma osobę dla której zrobiłby wszystko,swój skarb,który ochraniałby przed całym światem i kochał z całego serca. Ja chciałabym przedstawić wam taką osobę,która jest częścią mnie,dla której zrobiłabym wszystko a mojej miłości do niej nie da opisać się w słowach..
Blog ten powstał po to aby każdy mógł zobaczyć jak wygląda każdy dzień mojej perełki,co je w co jest ubrana,gdzie chodzi na spacer,jak się bawi,jak śpi.Będę pokazywała również jej ciuszki oraz 'sprzęty' do zabawy.Opisze tutaj również błędy które popełniłam abyście wy ich nie popełnili.Pokazywać będę lekarstwa których używa i używała.Będę wystawiała rzeczy do sprzedaży i pisała co gdzie zostało kupione.
Bardzo serdecznie pozdrawiamy.
Monika i Maja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz